Merhabalar. 2 ay 7 günlük bebeğimin alerji için kakasını bir cam tüpe almam lazım. Doktor ters bağla bezi ememesin oradan al dedi ancak bunu denediğimde az kaka yaptığı için heryerimiz çiş kaka oluyor. Habire kıyafet değiştiriyoruz. Toptan çok fazla kaka yapmasını beklemem lazım. Sizler nasıl topladınız?