Bebegim 2 aylik.. sarilik olunca anne sutune ek mamaya da baslamistik oyle devam ediyoruz.. fakat son 1 aydir tek gogsum yara oldugu icin tekinden emzirip tekinden sagip 50cc veriyordum.. gogsumde hep uyuyakaliyordu guclu emmiyor ama tekinden sagip iciriyorum diye cok takmiyordum.. gogsum iyilesti simdi emzirmek istiyorum basladim ama resmen uyuyor kisa sure sonra surekli durtuyorum uyanmiyor.. hemen guclu emer gibi yapip yine oyalaniyor.. napicagimi sasirdim resmen doyurmuyor sanki kendini.. islak mendiliyle yuzunu falan silmeye calisiyorum resmen soguk soguk uyandirsin diye.. Resmen Yarim saat surucek olan emzirme 1 saati buluyor oyle olunca.. Simdi beslenemicek diye cok korkuyorum napicagimi sasirdim.. kilosunu takip et demisti doktorum ama diyelim kilo alsa bile bir savas veriyorum resmen cok zorlu.. cok acsa eger ilk boyle saldirir gibi yapio.. birazcik emince her turlu yine uyuyo ve agzinda gozus ucu oyalanio.. yasayan biri yada cozum bulan varsa yazarsa cok sevinirim..