Busra3883 İyi akşamlar. Kimzim 4.5 aylık severken mama yerken kendini yay gibi geriyor başına gelen var mı kötü bişey değil demi lütfen bilen cevap versin
senem9 Busra3883 eğer ters c gibi olmasından bahsediyorsanız ben de başlık açmıştım bebeğim o aylardayken yaptığı için endişelenip. Gayet normalmiş. Zaten zamanla da geçti 😊
Busra3883 senem9 c şeklinde değilde şimdi sırt üstü yatıyor ya bacaklarını dümdüz yapıp geriyor severken mama içerken. Kollarında skyor