melasya yaa ben de kırk yılda bir prima aldım rahat edeyim diye paraya kıydım o da kalitesiz bişi geldi elime görümcemin hep kullandığıyla aynı değildi meğerse kaliteyi düşürmüşler artık yok abi prima da yalan oldu artık… Çişde sızdırma olmadı ama kakayı henüz anlayamadım az az yaptığı için molfix te fazla yaptığı zamanlar taşıyordu bıkmıştır artık bakalım bu nasıl olacak.