Elassm Bebegim şuan 2.5aylık rotavirüsü aşısı yaptırıcam ikisi arasında kararsız kaldım sizler hangisini yaptırdınız fikir verebilirmisiniz?
Pericikk Elassm bende merak ediyorum 2 aylık bebeğim 1 ay sonra yaptırıcam arasındaki farkı bilenler yazar inşallah
E_doga Elassm rotarix yaptırdık. Sanırım rotateq te koruyuculuk İçin 3 doz gerekiyor. Emin değilim öyle duydum
aylul0 Elassm rotarix 2 doz, diğeri 3 doz ama bizim doktorumuz 3 aylık olduktan sonra rotateq yapılmasını önermedi, 3 aydan önce yapılacaksa olur dedi. Biz de rotarix yaptırdık
Bugram_5 Elassm ne demek canım benim bebişler iyi olsunda gerisi önemli değil rotavirüse yakalansalar bile çok hafif atlatıyorlar hastaneye yatma gibi bir durum olmuyor şükür ilaçla geçiyor 🙏🤗🥰
iraz90 Elassm rotarix 2.doz 3 ve 5.aylarda asisi olmuyor ozaman yaptirdim 2 cocugumada otekisi 3 doz diye biliyorum