Miniksutanesi uçların yarısından fazlası gitmişti benim. Her emzirmede kanıyor ben ağrıdan kıvranıyordum. Baktım geçmiyor gümüş kapak aldım bebeğim 3 buçuğa doğru gidiyor. Emzirmenin ne kadar güzel birşey olduğunu yeni anlıyorum. Devamlı kullanırsanız faydasını görürsün. Yara ne kadar ilerlerse iyileşmesi o kadar geç olur. Şimdi ikinci çocuk için evimin en özel köşesinde saklamayı düşünüyorum bu kapakları 🤣