Lütfen içinizi ferah tutun eğer bebeğiniz yeni doğduysa bu normal olabilir kaç aylık bilmiyorum yorumları okumadım yeni doğduğu zaman biz de oğlumu en iyi doktora götürdük o söyledi bize de kalpte üfürüm mü üfürük mü bir şey var dedi hayta ödüm koptu o ne demek diye başka hiçbir doktor da söylememişti bu normal bısey dedi endişe etmeyin dedi tamam dedik orada öyle kaldı bir şeyde yapmadık şimdi on sekiz aylık ve bir problemi de yok şükürler olsun yani önemli bir şey olduğunu sanmıyorum