Sev63 Kızım 3 ay 21 günlül , sanırım soğuk almış bugün ateşi 37 ydi, ama şimdi düşmüş fakat arada hafif öksürüyor. Çok üzülüyorum dpktora götürmeli miyim ilaç kullanmak istemedim, kendiliğinden geçer mi acaba? Terlemesi yok çok şükür, iştahı eskisi gibi
Cikolat Sev63 aynı gün doğmuş bebişlerimiz 🙂 bence ateşini kontrol edin 37 yi geçerse götürün bazen vücut sıcaklıkları biraz artabiliyor yanıltıyor
Sev63 Balkizlarim tşk ederim cnm, doktorumuz başka yerde mesafemiz 2 saat, o yüzden korktum allah koruusn çnemli bişey mi diye
Sev63 Cikolat allah sağlık versin ünş🙏😊 koltuk altından ölçüyorum, doktoruna yazdım, bakalım cvp verirse götüreceğim inşl