kızlar 6.5 aylık oğlum yememek için ağlıyor çığlık atıyor sütü biberonla veriyorum emmiyor biberonu ağzına sokmadan cırlamaya başlıyor 70 cc sütle 4 5 saat duruyor iştahu çok iyiydi napıcam ben sürekli teklif ediyorum asla içmek istemiyor burda okuyorum 200 cc içen var bir bizmi böleyiz deliricem