Seliminannesifatma 15ayında16 yq doğru yaptırdık biz sünnetten sonra ilk 2 çişini yapana kadar ağladığı zaten uyutmamıştım onu sünnetten sonra uyuturum acısını o ladar yaşamaz en azından diyr düşündüm hemen hemen ilk çişini yaptı uyudu uyku sırasında 2.tuvaletini yaptı biraz ağladı sonra uyandı uyandığında hiç sünnet olmamış gibi normal hayatına geri dönmüştü bizim sünnetçimiz 2yaşından sonra sünnet yapmaya sıcak bakmıyordu yapılıyorsa 2 yalına kadar 2yaşından sonra genellikle 7yaşında yaptırıyorum demişti daha zor oluyormuş çünkü iyileşme süresi 1 aya buluyor tam kendine gelmesi için pipisi ilk 1 hafta bardak koyduk bez değmesin rahatsız olmasın diye ilk 6 ayda pipisini geri ittirmemi söyledi derisi yapışmaması için dikişli olduk bu arada sünneti