Bebegimle gündüzleri hep evde yanizz baba calisiyor sadece aksamlari eve geliyor. Bebegimi takip ediyorum bi kac gundur ve bise fark ettim cok üzünüm😓 evde yaniz oldugumuzda odadan ciktigimda arkamdan aglar lakin babasininda arkasindan aglar dayisininda arkasindan agliyor cok üzgünüm sadece bana òzel sanmistim beni istedigi icin arkamdan agliyor megerki öyle degilmis yaniz kalmak istemediginden babasi evdeyken arkamdan hic aglamaz😓 10ay 1gunluk bebis