3 gündür aşının huzursuzluğu hem bitmeyen gaz problemimiz beni de onu da inanılmaz yordu rota aşısını korkumdan biraz daha erteledim. Bugün doktor kontrolümüz vardı hastaneyi inletti ama işte orda bile yapabilecek bişi yok süt alerjisinden şüphelendi şimdi diyet uygulayacaz bakalım umarım rahatlar Allah bebeği olan özellikle de sıkıntısı olan herkesin yardımcısı olsun