Elifmavi 36 günlük bebeğim gazını çok güzel yapıyo ama kakasını 2 gündür beze biraz bulaşıyodu bugün oda yok ağlamıyo ama mız mız normal mi sizler yaşadınızmı neler yapılabilir
Glcn22 Elifmavi benım bebeğimde 3-4 gunde bir yapıyordu şuan 2 aylık 1 haftadır kaka yapmadık anne sütü alıyorsa normal diyorlar ama bende huzursuzum doktorumuza danışacağım
Glcn22 Elifmavi masaj yap göbeğine ilk zamanlar biz hep masaj yapıyorduk rahatlayıp yapıyordu kakasını
Elifmavi MKuzey evet sütümü içiyo bilemedim doktoru 1 gün daha yapmazsa öyle getirin diyo acemilik yaşıyorum
Asuu3407 Zeytinyağı sürerek yaptırabilirsiniz benim bebegimde 2 aylık o şekilde yaptırıyoruz yapamadığı zamanlar rahatlıyo
Elifmavi Glcn22 bende verdim ama boğazdan çok zor giden bi yağ tehlikeliymiş mamanın içinde verilcekmiş