Kızlar sizden öneri istiyorum, bebeğim 29 günlük, 3 gündür kakasını yapmadı. 1 hafta yapmazsa doktora götürün endişelenmeyin diyorlar ama aklım takıldı neden yapmıyor diye :(
Mama vermek zorunda kalmıştım ondan dolayı olduğunu düşünüyorum, zeytinyağ denedik fakat olumlu sonuç alamadık.
Başına gelen ve çözüm bulan anneler yardımcı olabilir mi?