dilek_demr58 3 ay 14 gunluk kizim artık uzanmak istemyo kucagimda da yatmk istemyo sanki acıktığı için zorla yatyo gibi sizce bu normal mi yoksa bi yeri mi agryor
annemmm2021 dilek_demr58 benimki yatıyor kuzum çok şükür de mizirdandigi zamsn oyun kartları var onları gösteriyorum dikkatini çekiyor sende biseyler le oyala derim öyle öyle sever belki
Aysehris Benimkide uzanmaktan nefret eder sırtı yere geldi mi ağlamaya başlar malesef bazı bebekler kucakcı :(