Anneyim_35 [url=https://www.hizliresim.com/oty4lav] Kızlar dolap uygulamasından 3 tekerlekli çocuk bisikleti satcam kargo boyu olarak en büyük boy 16 TL olanı seçtim bebek arabası vs. için olanı kafam karıştı dolap uygulaması anlaşmalı olduğu için mi kargo ücreti düşük acaba normalde biz kargoya versek daha fazla ücret çıkar çünkü resimde ki bisiklet büyük sonuçta şimdi kargo alıcı ödemeli alan kişiye fazla kargo parası çıksın istemem uygulamada 16 TL gözüküyor çünkü bilen daha önce gönderim yapan varmı aydınlatın beni
Ebruli101 Anneyim_35 siz verseniz daha çok çıkıyor dolapta standart ama boyutu asarsaniz size ek ödeme çıkıyor
Tugbakivanc Anneyim_35 kargoya verirken yine teyit edin dolapla anlaşması olduğu için 16 TL ama bazen farklı tutar yansıtılıyor.
[silindi] Anneyim_35 merhaba ararken sizin yorumunuzu gördüm. Ben de 3 tekerlekli bisiklet satacağım. Acaba kargo işini nasıl hallettiniz
Anneyim_35 Ebruli101 öyle mi o zaman kargoya verdiğim de sorsam söylerler mi bana ücretin ne kadar tuttuğunu alıcı ödicek çünkü
Ebruli101 Anneyim_35 dolaptan alırken alıcı ödüyor zaten tutarın içinde ama siz gönderirken boyutu asarsaniz size ödeme çıkıyor
Ebruli101 Anneyim_35 mesela ben gelinlik gönderdim dolap üzerinden baya büyük bir çuvaldı epey küçültmemiz gerekti boyutu aşıyor ek ödeme yapmanız gerekiyor demişti yurt içi kargo
Anneyim_35 Ebruli101 öylemi parçaları söküp öyle koycam kutuya zaten ama artık ekstra ödeme çıkarsa öderim mecbur