Eymenefe24 Sezeryan olarak doğum yaptım 3 4 gün sütüm gelmedi oğluma mama verdim sütüm gelmeye başladıktan sonra emzirmeye çalıştım emzirme doktoruna kadar gittim emmeye başlamştı 1 hafta kadar emdi şimdi yine emmiyor ne yapmalıyım bu durumu yaşayan var mı