anneyimm82 benim bebeğim de kolikti o yüzden ilk 2,5 ay çok zor geçti. 4 aylık oldu son 1 aydır daha rahatız. Gece 2 kez kalkıyor, 4-5 saat uyuyor ama bebekten bebeğe çok değişiyor sanırım bu durum. Eğer uyku gerilemesi yaşamazsak ve böyle devam ederse bu kadar uyku bölünmesine hiç şikayetim yok 🍀 her geçen ay beraberinde yeni sorunlar getirse de kendini daha rahat ifade edebildiği için rahatlıyor insan. Geçecek, şu an en çok ilgiye aç olduğu dönem umutsuzluğa kapılmayın 💗