Emmusalp Merhaba anneler 😊 Sezeryan doğum yaptım 20 günlüğüz bugün. Karnım çok kaldı sezeryandan sonra 4. Gün korsemi hemen taktım ağrılara rağmen dayanıyorum fakat karnım gitmiyor. Kilo vermek istiyorum daha önce sezeryan doğum yapmış anneler nasıl kilo verdiniz? 56 kiloyla hamile kaldım 78le doğuma girdim çok kilo aldım ilk gebeliğim şuan kaçım bilmiyorum fakat emziriyorm ama bir yandanda dikkat edip kilo vermek istiyorum nasıl yaparz varmı tavsiyeleriniz? Günde 3 litre su içiyorum ödemimde hala geçmedi bu arada
57ezgi Emmusalp ödem zamanla zamanla gidicek herşey gidicek hemen gitmeyecek şey göbek ne yazıkki ben yamuna korseden çık fayda gördüm ayrıca pilatese başladım 3 ay bitince göbek eritmek eski düz haline getirmek sabır işi 7 buçuk aylık olduk baya azaldı az bi göbeğim kaldı sizinde olur merak etmeyin
Minneee Emmusalp Önce dur bir sakin ol. Vücudun 9 koca ayda değişti birden toparlanmasını bekleme. Göbeğin yavaş yavaş inecek. Ben normal doğum yaptım ama doğum sonrası kocaman göbeğim vardı. Bunu hepimiz her şekilde yaşıyoruz. Şimdi bebeğini öp kokla kilolar gidiyor. Ben 65 hamile kaldım 92,5 doğuma gittim. Şimdi 69 kiloyum ve oğlum 10 aylık. Az bile almışsın kafana takma.
sevimlienerji Emmusalp 55 kilo ile hamile kaldım ve 80 kilo ile doğuma girdim normal doğum yaptım hemen korse kullandım o yüzden. Ama hiç kilom ödemim var diye dert etmedim sağlıklı ve düzenli beslendim sütüm olsun diye 2 ayda butun kiloları verdim suan 53 kiloyum hatta ☺️
Emmusalp 57ezgi Teşekkürler canım bende yamuna korse takıyorum ama bana ablam vermişti sanırım bana büyük çok fazla sıkmıyor beni ne kadar sıkması gerekir korsenin
Dilaylaa Daha çok erken , korseyi kullanın mutlaka. Düzenli ve sağlıklı beslenin hemde sütünüz etkilenmesin Bol su ile birlikte, yeşil sebze ne biliyorsanız yiyin :) hem çok güzel süt yapar hemde kilo vermede çok etkilidir
Emmusalp Minneee Kafama takmıyordum takıntılı biri değildim ama çevremde bi kaç kişi senin karnın kalmışya bizde öyle değldi gbi cümleler kurunca dedm anormallik mi var bende
Minneee Emmusalp Dili kopsun onların. Onlarında öyledir unutmuştur balık hafızalılar. Yeni doğum yapmış kadın üstünden ego tatmini yapmazlarsa olmaz her fırsatı değerlendirecek ezikler. Bir insan dünyaya getirdin, dokuz ay boyunca iç organların bile yer değiştirdi. Boşver herkesim metabolizması bir değil zaman ver kendine. Şimdilik bebeğine odaklan ve gaz sancıları başlamadan masumiyetinin tadını çıkar 🥰
57ezgi Emmusalp valla nefesimi içime çekip eşim nefes nefese takıyordu öyle söyliyim s bedenin en bol çengeliyle başladım şimdi en darındayım yani epey sarması zorlaması lazım seni
Emmusalp 57ezgi yok benimkisi bol o zaman ya çnkü eşime diyorum sık biraz dha diyo en sıkıyı yaptm diyor zaten
Emmusalp sevimlienerji Benim problemim çok sağlıklı beslenen birisi değilim. Kendinize uyguladığınız beslenme yönteminiz nelerdi sizin sütü kesmeyen
Emmusalp Minneee çok teşekkür ederim 😊 sizi tanımamama rağmen bile tanıdığım onca yakından dha güzel moral motive ediyorsunuz 😊😍
Melgos Emmusalp bende 56 ile hamile kaldim 75 ile dogum yaptim. 2 ay göbek kaldı. Emzirdigim icin hizli kilo verdim. Yeme isini abartmayip 2-3 lt su ictim sporda yapmadim. emzirme kilo vermeye epey yardımcı. 9 aylik bebegim 52 kiloyum suan. Moralini bozmayin bebeginize odaklanin kilolar gidecektir 😊
Emmusalp Melgos çok teşekkürler. Kiloyu şuan çok dert etmiyorum ama ödemi atamadım su içmeme rağmen ödem geçmiyor aşırı tuzlu yiyen insanda değilim. Bu normal mi ödemin hemen geçmemesi? Kırkımız çıkıncamı geçer bi kaç yerde öyle duymuştum
Melgos Emmusalp zamanla geçecektir benimde bi sure gecmemisti ben baya kafaya takiyordum ama geriye dönüp bakinca bos yere takmışım diyorum