OzumUzay Merhaba, 8 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Sütüm çok fazla. Anne sütü ihtiyacı olan varsa irtibata geçin lütfen.
Ayb OzumUzay merhaba burada bir post vardıı karşıyakada bir bebek vardı annesi vefat etmiş @Aybuke35 belki hala arıyorlardır