8 aylık oğlum var ve hamileyim 6-7 haftalık ve sütüm yok denecek kadar azaldı gece açlıktan sürekli ağlayıp uyumadı ne yapacağımı şaşırdım. Gün boyu da ek gıda artı emzirme devam ediyorum halinden memnun gibi. Sadece geceye mi has birşeydi bilemedim. Sütüm kesilsin istemiyorum tandem emzirme yapmayı düşünürken böyle olması çok üzdü beni. Kesilmemesi için neler yapabilirim.