13 aylik olacak oglum. Destekli uyuyor ayagimda salliyorum maalesef ve bildim bileli uykusu oldugu halde bu sekilde aglaya aglaya zorla uyuyor. Yemegi zor yer uyumasi zor olur vallahi tükendim artik😩 sizinde böyle mi Allah aşkına bi akıl verin. Kendi haline birakirim pacama yapisir herseye aglar durur hic biseyden memnun olmayan bi bebek napicam bilmiyorum artik cok zorluyor 😩