Tecrübeli hanımlara sormak istiyorum. 10 sene önce manuel vites ehliyeti aldım ama kullanmadığım için unuttum bir sene önce birkaç kez otomatik vites araba kullandım kolay geldi. Şimdi de bir araba bulduk manuel vites ama korkuyorum yapamam diye İstanbul trafiği de cabası tabi. Sizce bir cesaretle bulduğum arabayı almalı mıyım yoksa bekleyip otomatik mi bulmalıyım şimdi çocuklarım da küçük alsam bile yalnız kullanamam. Eşim ile babam bana bıraktı ama çok kararsız kaldım siz olsanız neyapardiniz