Bebeğim 4 ay 24 günlük yaklaşık 2 haftadır yemek yerken pür dikkat bizi izliyor ben kaşığı ağzıma götürdüğüm zamn oda ağzını açıyor tabakalara uzanmaya çalışıyor arada kaşığı onun agzina doğru götürüyorum yavru kuşlar gibi ağzını açıyor 1 çay kaşığı muz püresi verdim yedi su içerken bile bakıyor ağzını açıyor ona da su veriyorum ara sıra elma püresi veriyorum severek yiyor acaba ek gıdaya baslamalimiyim yoksa 6. Ayı mi beklemem lazım