Merhaba anneler ben toz deterjan kullanıyorum bingo ve Ariel fakat bunlardan son zamanlarda hiç memnun kalmamaya başladım leke çıkarmıyorlar ve çamaşırlar da kötü koku bırakıyorlar bu yüzden sıvı deterjana geçmeyi düşünüyorum kullanan var mı aranızda memnun musunuz sıvı deterjanlardan önerebileceğiniz iyi bir marka var mı hem renkliler hem beyazlılar için? Tavsiyelerinizi bekliyorum🤗