Mom620 kızımi o kadar çok seviyorum ki ondan bir dakika bile ayrı kalamiyorum bu durum beni yıpratıyor, çalışmayı özledim ama ise gidersem verimli olamam isim riskli, kızımi bir yere bırakamıyorum sosyal hayat sıfır, zaten huysuz,eski bakımlı halimi özledim ama böyle de çok mutluyum evlat bambaşka bişey mis keşke birazcık büyüse de beraber yapsak bazi şeyleri