Bebeğim 4 ay 18 günlük daha öncede 9 gün yapmamıştı fitil kullandık daha sonra doktor sabah akşam dupholac şurup için dedi ancak ona rağmen yine 8 gündür yapmıyor. Gaz çıkarmasında bir sorun yok huzursuz değil ama işte ben huzursuz oluyorum sizce ne yapmam lazım :(