5 yaşına girecek dünya tatlısı bir o kadar yaramaz bir o kadar hiperaktif bir oğluşum var 2 yaşında bir de kız kardeşi var.oğlum kardeşini kıskanmanın yanı sıra kardeşine de aşırı düşkündür.oğlum yaramazlık yaptığında yaptığını gördüğümüz halde ben yapmadım diyor bilmiyorum diyor oğlum bana şunu getirirmisin,yaparmısın dediğim de “karnım ağrıyor,ayağım ağrıyor”gibi şeyler söylüyor karın ağrısı çocuklarda hep olduğu için telaşlanıyordum ve bugün tersini yapıp onu denedim bana yine bişey için karnım ağrıyor dedi bende hadi sizi markete götüreyim (büyük zincir market)dedim hoplayıp hadiii oleyyy dediğinde anladım yalan söylediğini ayağı,karnı ağrımadığı için sevindim ama yalan söylediği için içimden kızdım üzüldüm yani kendisini zorlayan şeyler için yalan konuşmayı tercih ediyor biz anne baba olarak asla yalan konuşmayız yalanın kötü bişey olduğunu dilim döndüğünce anlatıyorum söz diyor yine aynı bunu nasıl aşabiliriz