Nisaninannesiii Bebeğim üç gündür yoğun bakımda kanında enfeksiyon çıktı öksürük ve balgam da var başına böyle bisy gelen varmı nasıl oldu anlatır mısınız 😔😔😔😔
Sevo2855 Nisaninannesiii geçmiş olsun benim bebeğimde ameliyat oldu 1.5 haftalıkken yara yerinde enfeksiyon kaptı antibiyotik kullandık bir ay hastanede yattık. Evde olup hastalığı ilerleyeceğine inşallah tamamen iyileşip çıkar gönlünüzü ferah tutun. Çok şükür fark edilmiş tedavisini oluyordur🙏🏻
Nisaninannesiii Sevo2855 25 günlük pazar günü yüksek ateşten götürdük hastanye şimdi yatıyor hastanede kandinda yüksek enfeksiyon çıktı meraktan ölüyorum sürekli aklımda
Sevo2855 Nisaninannesiii geçmiş olsun tekrardan tahlil bakıyolardır hergün e nabızdan takip edin sonuçları ben öyle yapıyodum onlar söylemeden bakıyodum inşallah taburculuk haberini yazarsınız bekliyorum🙏🏻