Alin6272 Bedsssss her kullanımdan sonra yıkıyorum 5 biberonum var sterlizasyon makinesi aldım toplu halde steril ediyorum
Aryaa1309 Bedsssss ben zaten gün de 1 ya da 2 kere kullanıyorum biberonu. Bebeğim içtikten hemen sonra sıcak suda bekletince içime daha çok siniyor 😊