Merhaba kızım 34+5 de dünyaya geldi. Bu sebeple biraz küçük . Doğumumun zor olması ve kızımın küçük olması sebebi ile 12 günlük olduk fakat ne yapmam nasıl yapmam gerektiği konusunda endişelerim varZ. Biraz sarılığı var normal mi ? ne kadar sürede düzelir?? Doktor değerleri normal dedi fakat cildi sarı . Benim durumumda olan var mı ?