Merhaba kızlar 20 gün önce doğum yaptım 3 kere dikişim açıldı ve dikildi son atılan dikişte et ben gibi şişlik ve dikişler arası boşluk vardı artık dikiş artırmak istemiyorum anlamadım bu boşluk kapanır mı benim için sıkıntı olur mu et ben gibi şişlik geçer mi başına gelen var mi normal doğum