Kirazmevsimi Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri sünnet yaptırmak istiyoruz ama doktor bulamıyorum. Sadece internetteki yorumlarla da yaptırmak istemiyorum. Ankara da bebeğini sünnet yaptırıp memnun kalanlar doktor önerebilir mi lütfenn 🥰🌸
Sesaa1 Kirazmevsimi 1 ay önce yaptırdım akbak hastanesine yaptırdım iyiki oraya yaptırmışım dikişli klasik yöntem lokal anestezi uygulanıyor ve hemen iyileşti hiç hissetmesi
MeteNaz Kirazmevsimi ılgın tıp merkezinde Onursal Yıldız doktorumuzdu. Klips yöntemiyle sünnet ediyor. 600 TL ye yaptırdık 6 ay önce. Hala bir sıkıntı olduğunda cevap verir :)
Ulku_06 Kirazmevsimi Onursal Yıldız ı aşırı tavsiye eden oldu ama Klamplı sünneti iyi düşünün. Dikişli yaptırın derim
Kirazmevsimi Seydameva etlikte olan mı yeni mi yapturdınız peki lokal anestezi mi bir de normal dimi klipsli değil
Seydameva Kirazmevsimi hayır Sincan 😊3 günlükken yaptırdım şimdi 6 gün sonra 6 aylık olacak. evet normal ve lokal anestezi ile herkes 20 dk yapıyorsa o 35-40 dkda yapıyor en ince ayrıntısına kadar dikkat ediyor
SnEfe12 Kirazmevsimi oğlum geçen hafta salı günü oldu şuan tamamen iyileşti çok şükür ne ağladı ne acı çekti çok kolay oldu 3 aylık şuan oğlum. Doktorumuz çok ilgili ve verdiği kremler hemen iyileştirdi. Aşırı kalabalık giderseniz görürsünüz 40 I çıkan bebeğini alıp gelmiş çok kalabalık bi klinik. Keçiören’de belediyenin tam karşısı Vedat Ali canoğlu
Ranadlbl Ben de oğlum 17 günlükken sünnet ettirdim. Keçiörende Vedat Alicanoğlunun kliniğine çok memnun kaldık. Kesinlikle tavsiye ederim. Klemp yöntemiyle oldu çok da ilgililerdi👍