Umay3840 bebeğiniz katı gıdaya geçmeden sadece anne sütü ile besleniyorsa normal diye biliyorum.
Ek gıda sonrası için daha 2 gün önce sordum doktora, günde 3 ve daha fazla sulu kaka yapıyorsa ishaldir. 2 kez ise çok sıvı bile olsa ishal değildir sonraki günleri izlemek gerekir dedi.