Derya_Oral
kisgunesi-0102
Cerenes26
Janss
Tabii ki ,seve seve..😍
📌1 kahve fincanı un
📌1 kahve fincanı tuz
📌yarım kahve fincanı su
▶️bunları karıştırıp hamur haline getirip karton bi kutuya güzelce yayıyoruz.Sonra bebişimizin minnak elini bastırıyoruz.175 derecede 15 dk fırınlıyoruz.Çıktığında ekmek gibi oluyor yumuşak olması gözünüzü korkutmasın bikaç gün sonra taş gibi oluyor.Boyayıp vernikleyebilirsiniz.Arkasına tarihi kaç ay kaç günlük olduğunu not düşebilirsiniz.Benim hoşuma gitti umarım siz de beğenirsiniz ☺️❤️🌸