Merhaba kizlar postu açıp açmama arasında çok kararsız kaldim uzun olcak 😂
Şimdi ben 40 kilo ile evlendim 6 ay icinde 10 kilo aldim ve 50 kilo ile hamile kaldim 9 ay boyunca 20 kilo alarak doğuma 70 kilo ile gittim boy yok zaten yerden bitme gibi duruyordum😂😂 neyse doğumdan ciktim 68 kiloydum yanlış hatırlamıyorsam sütüm de 1. Ayda kesildi sağolsun herkesin parmağı var bu işin icinde cadılar 👻👻 neyse şimdi ben 68 kilo ve 1 aylik taze anne olarak zayiflicam dedim ki oturup kalkarken zorlaniyordum bizim ailenin kurtarici bi çayı var canımız iki gözümüz dür😂 aktarlarda açlık otu veya deve gözü olarak gecer 5 lira lık alsan 3 5 ay gider sana devam etmeden yapılışını anlatayım (1 bardak icine yarim bardak dolacak şekilde yapraklari atin 15 20 yaprak oluyor aşağı yukarı sıcak su çek demlensin dik kafana bana dua et 😂) sonra buraya post acmaya basladim kizlarla grup felan olduk ıstagramda hala görüşürz mesela ondan sonra o kızlar la diyet konusu yarı yolda kaldi😂 neyse ben her gün çayımı içerdim birde asla ve asla yorulmadan lesli yapardim 45 dakika yemin ederim cok güzel eritiyor o şekilde 1 ay sonra tartıya çıktım birde ne göreyim 52 olmuşum😂😂 çok şükür şimdi 50 kiloyum bazen 48 de oluyorum en azından yerden bitme değilim😂😂 (linç yok len espiri kızmayın appalar👻) tekrar söylüyorum bacılar çayı alın aldırın sadece 1 hafta da 3 kilo verdirmezse gelin burdayım yüzüme tükürün😂😂 bu arada emziren anneler e oluyor mu bi fikrim yok ablam kullandi bi sey olmadi oda emziriyordu cunku ilaç felan degil bacilar bildiğiniz ott yani 😂