HHatice Selam kızlar 29 ekim tatilinde hava iyi olursa yuvacık tarafına gitmeyi düşünüyoruz meşhur marangoz bahçe cafeye falan gideceğiz daha önce gidenler var mı önerirmisiniz 🤗Yuvacık’ta başka gezilecek yerler var mı yorumlarınızı bekliyorum 🤗
Dmt-01 HHatice biz mart ayında gitmiştik memnun kalmıştık yuvacık barajı varmış orasıda güzel dediler ama bizim vaktimiz yoktu gitmedik
Oznurckose1 HHatice marangoza daha önceden rezerveyle alıyorlardı hala öylemi bilmiyorum görünce yazmak istedim🤗çok özledim oraları Bayadır bizde gitmiyoruz, tadını çıkarın😊
Dmt-01 HHatice hiçbi fikrim yok valla ama hava durumundan bakın bi on günlük hava durumu filan yazıyo ya nette az çok fikriniz olur