Bebeğim 8.5 aylık. Geçen hafta çocuk doktoru grip demişti ilaç verdi kullandık , evvelsi gün akşam acile götürdüm kusunca burnu da tıkalı, birşeyi yok bu bebeğin ilaçları kes , sen hasta ediyorsun ilaçlarla , ilaçlar kusturmuştur dedi. Neyse ilaçları bıraktık, ama hala burnu tıkalı. Serum aldım şırınga ile verdim burnuna az önce , iki burnuna da birer şırınga verdim. Ilık duş aldırdım baktım sümkürcek ama çıkaramıyor , çektirdim burnunun içindekileri. Ama hala var bir haftadır bu şekilde nefes alamıyor ☹️ Kaç defa serum vermem lazım burnuna günde? Ayrıca bu şekilde kaç güne geçer ? 😢