Sevgili anneler kızım 8 aylık 2180 Gr doğdu 1 yaşına kadar gayet güzel ek gıda beslenen bir bebekken 1 yaşından beri işte çok açılmasını beklemekle öğün azalmasıyla yemeye başladı. 14 aylıkken 9 kiloydu şuan 15 aylık 8,500 Gr doktorumuz bu mamaya rapor çıkardı günde iki sefer kullanicaz. Acaba içinizde kullanan var mı sizlerde işe yaradı mı ? Birde kullananlar nasıl.kullaniyosun hangi öğün zamanlarında veriyorsunuz? Yardımcı olursanız sevinirim