Bebeğim 14 aylık bu aralar çok tutturuyor bir şeyleri ve agliyor sürekli. İstedikleri mesela şunlar buzdolabının kapağını açmak içindekilerle oynamak, diyafona basmak, banyoya gitmek diş fırçaları ile oynamak, banyoda çamaşır makinesinin düğmelerine basmak, balkon kapısının kolu ile oynamak, ampulü ellemek. Hiçbiri müsade edilecek şeyler değil maalesef. İlla ki bunlardan birini istiyor ne yapacağımı bilmiyorum. Her çocuk böyledir ama ne yapmalı? Bütün günüm onun bu isteklerine sabredip onu başka bir şeyle oyalamakla geçiyor. Sabah kahvaltı için biraz patates pişiriyordum, ocağın başında dikilip onlara bakmak istiyor, mutfaktan çıktığımız halde mutfak kapısının önünde ağladı. Patates hazır olduğunda tabağa aldım Masaya koydum hemen masaya koştu 🤷🏻♀️ ve hani aç ve yemek istiyor diye değil bunlar. Çok çok az yedi o patatesten de yumurtadan da. Sürekli bir şeyi tutturuyor ve bu davranış hayatımızı ele geçirmiş durumda şu an 🧟 siz bu durumda ne yapıyorsunuz?