kaymakliekmekkadayifi Kizlar izmirde oturuyoruz gunduzleri sabahtan 22 ogle saatlerinde 23 civarlarinda oluyor hava sicakligi gecede 20 ye kadar dusuyor. Biz henuz usumuyoruz ama acaba bebek icin acmali miyix sizce ? 7.5 aylik bebegim
ikiKudurukAnnesi kaymakliekmekkadayifi yoo iyi bence biz istanbuldayız benim ev büyük yakmayınca 19 derece oluyor yakıp 22 derece olunca kapatıyorum bence yakmanıza gerek yok
Sariiannee kaymakliekmekkadayifi Bence daha gerek yok.Hava bir iyi bir soğuk Yani terleyebilir ki emekliyorsa terler zaten.Güzel giydirin yeterli 😊
[silindi] kaymakliekmekkadayifi iyi bence. Benim evim gece 20 derecenin altına düştüğü için açmaya başladım ben
kaymakliekmekkadayifi ikiKudurukAnnesi dimii ya bende oyle dusundum ama eli ayagi baya buz gibi oldu bugun acaba usuyo mu diye dusundum bi anda ici sicak ama
kaymakliekmekkadayifi Sariiannee evet evet emekleyince terliyor baya. Zibin ustune uzun kollu badi ve altina uzun bir esofman giydiriyorum uyaninca da bi yelek giydiriyorum herhalde yeterlidir degil mi
kaymakliekmekkadayifi [silindi] ya bizim kontrol edebildigim kadariyla en düşük 20.1 oldu. Ici falan sicak ama eli ayagi soguk baya ondan bi supheye dustum acip acmama konusunda
[silindi] kaymakliekmekkadayifi gece içinize sinmezse düşük ayarda alabilirsiniz gündüz hareket halinde terleyebilir
ikiKudurukAnnesi kaymakliekmekkadayifi ensesi ve gögüsü sıcaksa üşümez canım merak etmen evin derecesi iyi
elifiii kaymakliekmekkadayifi İstanbulun diğer semtlerine göre soguk oldugu bir semtindeyim,bu sene hava erken sogudu. 2 haftadır kombi acık, sabah 9’da 8 dereceydi bizim burası 😌
kaymakliekmekkadayifi [silindi] gece de surekli kontrol ediyorum vucut isisini usumuyor gibi ama bilemedim yinede😂
AyazMerve kaymakliekmekkadayifi çok değil , ev 21-22 derece yakmayınca ama parke soğuk oluyor . Bebeğim de emeklediği için yakıyorum 🙃
kaymakliekmekkadayifi ikiKudurukAnnesi ensesi ve gogsu sicak 😂 o zaman faturalara fatura eklemek icin biraz daha sabrediyim 😂
Cgdmltr93 kaymakliekmekkadayifi bizde akhisardayız 1 haftadır yakıyoruz sbahları çok soğuk oluyor. Yandığı halde bile soğuk
izmir35 kaymakliekmekkadayifi merhaba bende İzmir’de oturuyorum gündüzleri açmıyorm akşamları da uyku tulumu ile yatıyor yine açmıyorm ama dün akşam ben kendim üşüdüm p yüzden açtım ☺️
kaymakliekmekkadayifi izmir35 benimde ayni cocuk usumuyo eminim aslinda ama elleri ayaklari soguk olunca emin olamadim bi anda 😂