Kızlar iyi günler hepimize
emzirirken kullanmamam gereken ilacları zorunlu bir sekilde kullanıyorum bugun 3. Günümdeyim tedavi 5 gün emzirmedim ek gıda ve zorla da olsa mama gidiyoruz
sorum şu sabah aksam iciyorum ilacı attıktan kac saat sonra dolan pis sütü sağıp emzirebilirim gerci sağmakla pek cıkmıyor ama yoksa hic riske atmıyayom mı?