rua_da_senhora_das_verdades saresmami sol meme reddi genelde yaşanılan bir durum.. çok aç olduğunda verin ya da uyurken
saresmami aykoz_ öyle yapamaya calisiyorum her uyandiginda sag tekrar uyuyup uyandiginda sol gögüsümü veriyorum
saresmami Prettywoman91 tabikide icebildigi kadar gögüsümden emzircem. En azindan tutmayan gögüsümü sagarim cünkü tam tutamadigi icin bosalamiyo sütüm
rua_da_senhora_das_verdades saresmami denemekten vazgeçmeyin.. muhakkak alacaktır. Ve o red olayı bitmiyor. 4 ay 13 günlük bebeğim sağ memeyi daha çok seviyor 😅
Yasoo96 arsbusra annemde de ayni durum olmus. Simdi bariz bi fark yok. Ben goremiyorum bakinca ama o farkli oldugunu iddia ediyor. Yani aradaki fark minimuma iniyo. Dert etme 😂
MotherOfAlmila saresmami Al benden de o kadar.🤦🏽♀️Sol gogsumu hayata merhaba dedigi gunden beridir neredeyse almadi gibi bir sey. Sag gogsumu emiyor hep.. Sag gogsum kocaman oldu digeri eski haline dondu.😥
Momoflittle MotherOfAlmila Benimki de aynı oldu. Solu iki güne bir emzirebilirsem şanslı sayıyorum kendimi. İkisi arasında dağlar kadar boyut farkı var. Ne yaptıysam solu kabul ettiremedim. 4 aylık oldu hala aynı
MotherOfAlmila Momoflittle Emmedigi icin de sag gogus gibi verimli olmuyor. Yavas yavas bitiyor zaten sut verimi. Artik ne kadar nereye kadar emerse.. 7. Ayimiz bitiyor, meme reddi vs. kendimi de yipratamam cok fazla. Bir seyler olmuyorsa olmuyor cunku.🤦🏽♀️
Ysf-kn saresmami tutuş pozisyonundan kaynaklı bende öyle idim emzirme danışmanından yardım aldım devlet Hastanesi’nde ücretsiz vardı ondna. Sonra sol sağ gayet güzel emdi biraz dik bir şekilde karnını karnına denk getirerek tuttu ondan sonra rahat bir.şiklde iki göğsümde emdi🥰