Benim koku takıntım kalmadı bebeğimden sonra, mesela hiç yumuşatıcı kullanmıyorum artık.
Daha önce yüzey temizleyici kullanırdım (bingo mutlu yuvam ) artık sadece Arap sabunu , sıvı beyaz sabun vs ile siliyorum yerleri, evimde oda spreyi vs hiç kullanmadım. Sağlıklı olduğunu düşünmüyorum.