Ne olur artık son noktama kadar geldi ya telefonla bile zorla yediriyorum hiç bişey yemek istemiyor napıcağımı nasıl yediriceğimi şaşırdım tel açıyorum elinede oyalancak çatal kaşık oyuncak veriyorum zorla ağzına koyuyorum nasıl bırakıcaz bilmiyorum ya nasıl yıycek sanki yemek yediricem diye çocuğumu çizgi filmle zehirliyorum bi yandan azda olsa ağzını açıyor en azından diyorum bi yandan da kendimi suçlu hissediyorum yardımcı olun ya 19 aylık bebeğim hiç bişey yediremiyorum yeni değil ek gıdaya başladığımdan beri kabullenemiyor yemek istemiyor ya