Siyahimm 2,5 aylıkken grip oldu maalesef benden bulaştı. Öksürüğünü beğenmediği için antibiyotik verdi doktor o günler çok zordu:( ama cahillik iste şimdiki aklım olsa burnunu devamlı açık tutardım buhar yapardım sürekli. Eczaneden serum alın büyük olanlardan şırınga ile cekin sıkın genzine de gidiyor hem çok ise yarıyor. Geçmiş olsun