kizlar selam, bebegim 13. ayini bitirdiginde artik ise baslamam gerekecek, yakinda bakabilecek kimsemiz yok. kresler 2,5 yastan once almiyor bakiciya mecbur kaldik. arastirdim biraz ama bulamadim kimseyi. siz nasil buldunuz ya da tavsiye edebileceginiz birileri var mi acaba? besiktas’ta oturuyoruz. hafta ici icin biri lazim. ocakta basliyorum ise ama kasim ayi icinde biri baslasin hem bebege hem bize alissin hem de biz ona alisalim istiyorum. yardim edin lutfen cok zor durumda kaldik :(