Merhabalar. Şuan İstanbulda etrafımdaki tüm cocuklar (1-6) yaş arası bitmeyen bir hastalıkta mücadele içindeyiz. Her doktor (acile getiridiğimde vs) farklı ilaç yazıp gönderiyor. Artık bıktım! Biri hava ver diyor bugün ki hava verme dedi mesela! Sizde durum ne? Nasıl geçti çözüm bulabildiniz mi?