funipekuzel işte şu an 3,5 aylık olduk. 4.ayda versem mi diyorum.kimileri erken diyor.çok araştırıyorum,uzmansın yapabilir miyim diye.uzman da sanırım uzaktan yönlendirme yapıyor Yani evinize gelmiyormuş.oğlum Aslında 8 gibi uyuyup sabah 6 gibi kalkıyor ama çok sık uyanıyor neredeyse saat başı.bi de uyku tulumunda uyutuyorum çok hareketli(baştan kundak yapıorudmğ),uyku tulumundan da kurtulmak istiyorum.denedim birkaç kez ,yatırdığım gibi uyandı.yani kafam çokkkk karışık çokk😊🤷🏻♀️