Gmze1998 açlık orucu yapıyorum, 12/8 yani 16 saat olarak. Aslında çok zor değil. Akşam 8 de yeme işini bitiriyorum (akşam yemeğinde 250 kaloriden fazla yemiyorum.) öğlen 12 ye kadar hiç bir şey yemiyorum. 12 de de 250 kaloriden fazla yemiyorum. İnanın tıka basa yemiş gibi hissediyorum. Umarım sonuç alırım 🤲🏻